به کلیسای هولی ترینیتی خوش آمدید،

به همه خیر مقدم عرض می نماییم و مشتاقانه به همه ی افراد اعم از پناهجویان که از کشورهای مختلف به انگلستان می آیند خوش آمدگویی می گوییم.

ما خشنود هستیم که در سال های اخیر تعدادی از فارسی زبانان بخشی از خانواده ی کلیسای ما گردیده اند. هولی ترینیتی بخشی از کلیسای انگلیکان می باشد. ما عیسی مسیح را دوست داریم و او را دنبال می کنیم و به یکدیگر کمک می کنیم که در مسیر عیسی مسیح زندگی کنیم و خبر خوش انجیل را به دیگران برسانیم. ما دوست داریم که به خانواده ی کلیسای ما بپیوندید.

ما مطالعات کتاب مقدس را فراهم می کنیم به زبان فارسی و سرویس های کلیسا را برای کسانی که در حال آموزش هستند ترجمه می کنیم. ما فارسی زبانان را به شرکت در جلسات انگلیسی زبانان تشویق می کنیم و وقتی که آماده شدند می توانند به طور کامل به خانواده کلیسا ملحق شوند.

چه در شهر نوریچ به طور کامل و چه به طور موقت باشید، می توانید با ما در تماس باشید و به زبان فارسی یا انکلیسی به خانم مارگارت، مسوول امور اداری کلیسا، ایمیل بفرستید: info@trinitynorwich.org

اگر به زبان فارسی ایمیل بفرستید ما ابتدا ایمیل را به اعضای فارسی زبان کلیسا که مسوول امور ترجمه هستند می فرستیم.

یک نقشه در وب سایت کلیسا وجود دارد که شما می توانید آدرس کلیسا و ساعت برگزاری جلسات کلیسا در روزهای یک شنبه صبح و یک شنبه عصر مشاهده بفرمائید.

اگر نیاز به تقویت سطح دانش زبان انگلیسی خود دارید ما می توانیم شما را انجمن تحت عنوان "انگلیش پلاس" معرفی کنیم.

در قسمت پایین وب سایت کلیسا انجمن انگلیس پلاس را می توانید بیابید و یا به طور مستقیم در لینک زیر https://englishplus.org.uk/ انجمن انگلیش پلاس توسط خیرین مسیحی برای تقویت سطح زبان انگلیسی افراد و همچنین حمایت از افراد تاسیس شده است.

ما هر کسی را که خودش را تنها می داند در زمینه زبان انگلیسی حمایت می کنیم ، تمام کسانی که ایمان دار هستند و نیستند، تمام افراد پیر و جوان و هم افرادی که سطح زبان انگلیسی مبتدی یا پیشرفته دارند.

منتظر حضورتان در کلیسای هولی ترینیتی هستیم.